Product Image

ALUMINYUM DAMPER TEKNİK ÖZELLİKLERİ

ÜST YAPI

  • 25 – 60 m3 taşıma kapasiteleri arasında üretilmektedir.
  • Damper gövdesi yüksek mukavemetli aluminyum malzemeden üretilir
  • Arka kapak ayarlanabilir tırnak milleri ile üstten bağlantılı,alttan açlılır,kapanır tiptedir
  • Arka kapak kilitleme sisteminde pnomatik havalı sistem mevcuttur.
  • Gövde,alt kısmında boydan boya güçlendirilmiş şaselidir
  • Şasiye temas eden noktalara gürültü ve aşınmayı önlemek amaçlı plastik takozlar vardır

HİDROLİK

  • Damper hareketi,45° devirme açısı sağlayan 5 kademe ‘’H’’ Ağır tip teleskopik silindirle gerçekleştirilmektedir.(LİFT SOĞUK ÇEKİM DİKİŞSİZ BORU)
  • Hidrolik yağ deposu emiş filtreli,damper pnomatik kumandalı, çift hızlı indirme ventili ve sınır kontrol emniyetlidir.
  • Yağ tankı dorseye takılmaktadır dorse ile çekici arası hidrolik bağlantısı 2 adet soket ile sağlanmaktadır.

ŞASİ

  • Güçlendirilmiş "I" kesitli ana şasiler 120/12 mm alt ve üst lama ile 5 mm göbek sacından otomatik toz altı kaynak makinesi ile kaynaklıdır.
  • Bu şasiler burulmaya karşı birbirine traverslerle bağlanarak desteklenmiştir.

DİNGİL

  • 3 adet 12 ton kapasiteli dingil kullanılmaktadır
  • TSE normlarına uygun fren balataları ve Ağır hizmet tipi fren levyeleri vardır

SÜSPANSİYON

  • Otomatik körük boşaltma sistemi (UNLOADING LEVEL)
  • Parabolik çift katlı Z makaslar ve amortisörler

ÖN DİNGİL KALDIRMA

  • Kabin içerisinde kumandalı ön dingil kaldırma sistemi

LASTİKLER VE JANTLAR

  • 385/65 R22,5 lastik 6+1
  • 11,75 x 22,5 jant 6+1

ELEKTRİK DONANIMI

  • SAE standartlarına ve Tüv genel yönetmeliğine uygundur
  • Elektrik araçtan 7 pimli prizle alınmaktadır
  • Her iki yanda gerekli olan Trafik ikaz ve  lambaları bulunmakdır
  • Arka park,stop,sinyal,plaka lambaları treyler reflektörleri ve yanlarda turuncu ikaz lambaları bulunmaktadır

FREN DONANIMI

  • EC Standartlarına göre 71/320/ewg ff fren sistemi
  • Otomatik fren cırcırları,4 adet imdatlı 2 adet servis fren körükleri
  • 2S/2M EBS ve devrilmeye karşı sürüş sistemi sağlayan RSS (Denge Kontrol Sistemi).
  • İsveç patentli Ruffels rakor sistemi ile dorsede meydana gelebilecek hava kaçakları önlenmiştir

KİNG-PİM

  • DIN 74080 standardında 2" veya DIN 74083 standardında 3 ½" 42 CRMO4 çelikten king-pin kullanılır

 

AYAKLAR

  • Çift hızlı teleskopik, mekanik taşıma ayakları, 24 Ton taşıma kapasiteli

BOYA

  • Şasi ve üst yapı Yıkama + Kumlama + 2+1 kat Akrilik Boya ile boya fırınında boyanmaktadır

RENK

  • Müşteri isteği doğrultusunda belirnecektir

STANDARD AKSESUARLAR

  • Arka dingil gurubu lastiklerini örten parçalı plastik çamurluklar
  • 1 adet sac takım sandığı
  • Kontrol Paneli(Çek-pas,hava saati,rampa kolu)
  • Plastik su tankı
  • Dorse ayaklar arasına stepne taşıyıcı
  • Takoz ve takoz yeri

OPSİYONEL ÖZELLİKLER

  • Avrupa dingil grubu ve her türlü ekipman
  • İthal ve Yerli sac(Domex-St 37.2)
  • EBS Fren Sistemi ile sunulan Smartboard panel
  • Aliminyum jant
  • İlave dingil kaldırma
  • Hidrolik çalışırlı arka kapak
  • İsteğe göre firma logosu uygulanır
  • İsteğe göre lastik markası
  • İsteğe göre RAL renk kodları